A Sony füleit élesen karcolta már a sok hiszti és végre a hatezres sorozatba is elhozta a szembefordítható kijelzőt. Az újdonság viszont nem az A6500 utódja, sokkal inkább egy A6300 facelift, mely komoly AF teljesítményt, fejlesztett videós képességeket és a már említett flexibilisebb kijelzőt adja a korábbi recepthez.

  • 24.2 megapixeles APS-C szenzor
  • BIONZ X képfeldolgozó
  • Sony E-bajonett
  • 425 pontos AF rendszer (folyamatos szemkövető AF mellett)
  • 11 fps sorozatfelvétel folyamatos AF mellett
  • 2,36 képpontos OLED EVF
  • 3″ méretű, dönthető és szembefordítható LCD képernyő (érintésérzékeny)
  • 4K UHD videó (30, 25, 24 fps, teljes szenzoros kiolvasással)
  • Hybrid Log-Gamma (HLG)
  • Mikrofon bemenet
  • SD, SDHC, SDXC kártyahely

Az IBIS, vagyis a vázba épített képstabilizátor nem véletlenül nincs a felsorolásban. Az A6300-ban sem volt és az A6400 már az elnevezésével is érzékeltetni szeretné, hogy nem nőtt rá a drágább és nagyobb tudású A6500-ra. Ugyanígy a kezelőszervek kiosztása is az A6300-at idézi.

Ami viszont van, az a Full Frame zászlóshajó A9-ből származtatott AF rendszer, mely egyben a világ legjobb szemkövető fókuszát is ígéri. Ha ezt megfejeljük a mikrofon bemenettel és a szembefordítható kijelzővel, akkor rögtön felsejlik, hogy az A6400 akár ideális vlogger kamera is lehet. Egy apró bibit leszámítva.

A kijelző nem oldalra fordítható ki, hanem felfelé, pont oda, ahol a vakusaruba helyezett mikrofon tökéletesen kitakarja (főleg ha még cicabundával is körbe van bugyolálva). Ha az ezer dollár körüli árazást nézzük még egészen versenyképes is lehet a csomag, csak a mikrofon és a kijelző közötti feszültséget kell feloldani (erre egy példa látható is a fenti videóban, már akinek kényelmes ez).