A cyberpunk irodalom és filmművészet már kitermelt néhány emberinek tűnő, de mégsem ember karaktert, akiket az emberek szolgálatukba állíthatnak bármilyen céllal. A japán ModelingCafe által megalkotott és az Aww ügynökség által menedzselt Imma szintén ilyen és alapvetően a kereskedelmi modell és influencer szerepet szántak ennek a sosem létezett nőnek.

Persze ki mást ihlessen meg Imma felbérlése egy kampányhoz, ha nem az IKEA-t, hiszen ők az elmúlt években a katalógusaikból is fokozatosan kivezették a valódi enteriőr fotókat, teljesen CGI-ra cserélve mindent. Imma persze nem 100%-ig számítógépes grafika, de a feje igen. Emberi test-modellre a mozgás és a ráadott ruhák hiteles megjelenítése miatt továbbra is szüksége van.

Az IKEA Japan egy teljesen klasszikus influencer marketinghez kérte el a modellt, aki a közösségi médiafelületein, több százezres követőtáborának előadhatta azt, amit létező társai is tennének: Élte az életét egy csupa IKEA cuccokból berendezett kis lakásban és erről posztolgatott is. Ha valaki úgy érzi belecsöppentünk a Blade Runner vagy a Black Mirror világába, akkor talán jó nyomon jár, igaz Imma karrierje valójában már 2018-ban elindult és több más nagy világmárkával is volt már dolga.